Vanhemmuutta ja kasvatusyhteistyötä

Vanhemmilta vanhemmille, lahja 100-vuotiaalle Suomelle,
ylistys suomalaiselle kasvatusyhteistyölle!

Vanhemmuutta ja kasvatusyhteistyötä infokuva

Suomen Vanhempainliitto haluaa juhlistaa Suomen satavuotista itsenäisyyttä ja suomalaista vanhemmuutta nostamalla esiin vanhemmuuden ja kasvatustyön kirjoa ja monimuotoisuutta; erilaisten isien, äitien, isovanhempien, kasvattajien ja kasvatusalan ammattilaisten ajatuksia yhteistyön voimasta.

Vanhemmuutta ja kasvatusyhteistyötä 100-vuotiaassa Suomessa -teokseen kootaan yhteensä 100 tarinaa. Teos kannustaa suomalaisia vanhempia ja kasvattajia positiivisen vuoropuhelun äärelle. Haluamme vahvistaa myönteistä kasvatuskulttuuria, jotta kaikilla lapsillamme olisi mahdollisuus oppia ja kasvaa turvallisessa ympäristössä, viisaiden aikuisten huolenpidossa.

Kutsumme sinut mukaan!

Tavoitteemme on kerätä mahdollisimman monimuotoinen kooste erilaisten kasvattajien ajatuksia eri vuosikymmeniltä. Toivotamme tervetulleiksi koko vanhemmuuden ja kasvatusalan kirjon! Kyselylinkkiä voit lähettää eteenpäin myös omissa verkostoissasi ystäville, sukulaisille, kollegoille ja tuttaville, jotka haluavat kertoa näkemyksensä kasvattajana.

Mikä sinua kasvattajana
yllättää, kannustaa, ilahduttaa?

Vastaamalla tähän kyselyyn annat Suomen Vanhempainliitolle luvan toimittaa ja julkaista lähettämäsi tiedot nimelläsi varustettuna sähköisessä verkkojulkaisussa sekä painetussa kirjassa. Julkaisuun valittavat kirjoitukset valitsee ja toimittaa Suomen Vanhempainliiton 100-vuotisjuhlateoksen toimitus. Teos julkaistaan Suomi 100 -juhlavuoden päättyessä.

Kysely on avoinna elokuun 2017 loppuun. Kiitos että osallistut! Lähetä kyselystä myös vinkki kaverille!

Teos julkaistaan vain suomenkielellä.
Teos on osa Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaa. #Yhdessä

Kyselylinkit löydät tämän sivun oikeasta yläkulmasta.

Lisätietoja hankkeesta:
Suomen Vanhempainliitto