Suomen Vanhempainliitto ry:n liittokokous

Liittokokous järjestetään 17.11.2018 Helsingissä Allianssi-talolla, osoitteessa, Asemapäällikönkatu 1, 00520 Helsinki.

Suomen Vanhempainliiton liittokokouksessa päätäntävaltaa käyttävät Liiton jäsenet. Kokouksessa käsitellään mm. Liiton toimintakertomus ja tilinpäätös, tulevan vuoden toimintasuunnitelma ja valitaan Liiton johtokunnan jäsenet ja heidän varajäsenensä erovuoroisten tilalle.

Ehdokashaku johtokunnan puheenjohtajaksi ja jäseniksi on käynnissä 9.8-15.9.2018.

Ehdokkailta odotetaan kokemusta vanhempaintoiminnasta joko päiväkoti- tai koulumaailmasta. Johtokuntatyöskentelyssä on eduksi erilaiset ammatilliset taidot, verkostot ja kokemus luottamustehtävistä. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä ja monipuolisesti eri kieli- ja kulttuuritaustaisia henkilöitä. Esityksiä valittaviksi henkilöiksi voivat tehdä kaikki Vanhempainliiton jäsenyhdistykset.

Vaalitoimikunta on pyytänyt tekemään esitykset 15.9.2018 kello 16.00 mennessä verkkolomakkeella

Ehdokkaat lähettävät lyhyen videon tai kirjoituksen vaalitoimikunnan sihteerille sähköpostilla siitä, mitä tekisi, mitä haluaisi antaa tai oppia johtokuntatoiminnan aikana. Tämän lisäksi ehdokkaat täyttävät taustatietolomakkeen https://link.webropolsurveys.com/S/CF7CB8EF1BE345C7.

Lisätietoja ehdokasasettelusta voi tiedustella vaalitoimikunnan puheenjohtajalta Tuula Peltoniemeltä napustanmaki (at) gmail.com tai vaalitoimikunnan sihteeriltä Valtteri Tervalalta valtteri.tervala (at) vanhempainliitto.fi."

Lataa tästä ehdokasasettelumainos ja kuvat käyttöösi

Ehdokasasettelumainos

Haetaan tekijöitä -kuva