Tsemppipäivä Vihdissä

Vihdin Vanhemmat

Elokuisena lauantaina 2015 ViVa (Vihdin Vanhemmat) viettivät aurinkoisen syksynstarttauspäivän Heinojan kestituvalla Vanjärvellä. Pontta vapaaehtoistoimintaan haettiin muun muassa leikin, tunnetaitoluennon ja naurujoogan avulla.

Vihdin Vanhemmat

Vihdin eri vanhempainyhdistykset toivat esiin kuulumisiaan keskustelutilaisuudessa, jossa luonnosteltiin myös tulevaa syksyä. Tiedossa on ainakin kaksi tärkeää tilaisuutta: Jari Sinkkosen vierailuluento vanhemmille Vihdin lukion auditoriossa lokakuussa sekä Keinoja kiusaamisen ehkäisemiseksi -ilta marraskuussa.

Vihdin yhteiskoulun tukioppilastoiminnan vastaava Essi Tukkimies (vas.) ohjasi päivän ensimmäisen osuuden. Hauskojen ryhmäytymisleikkien ohessa Essi kertoi kiinnostavasti toimimisesta yläkouluikäisten kanssa. Kuvassa etualalla myös Vihdin Vanhempien sihteeri Leena Vehkovuori ja puheenjohtaja Tiina Peräkylä.

Vihdin Vanhemmat - ViVa

ViVa tukee Vihdissä toimivien  vanhempainyhdistysten toimintaa, jakaa tietoa ja ottaa kantaa vanhemmille tärkeisiin asioihin.

ViVa Facebookissa

ViVa verkossa

Naurujoogaa ja tunnetaitoja

Vihdin Vanhemmat

Työnohjaaja, kouluttaja ja naurujoogaohjaaja Elina Porokka (oik.) vieraili Vihdin Vanhempien päivässä aiheenaan "Avataan tästä - tunnetaitoja vapaaehtoistoimintaan".

Kesäisessä päivässä olivat iloiset tunteet pinnassa - viimeistään Elinan vetämässä naurujoogatuokiossa, jossa ei hekotuksesta, hihityksestä ja hohotuksesta tahtonut tulla loppua.

Vihdin Vanhemmat

Virkistyspäivään kuului tietysti myös herkuttelua Kestituvan tunnelmallisessa hämyssä. Monipuolisen ohjelman jälkeen vivalaiset saivat vielä rentoutua saunassa, rohkeimmat myös luonnon omassa porealtaassa Maijanojan koskessa!

Vihdin Vanhemmat on yksi Suomen Vanhempainliittoon kuuluvista kuntakohtaisista vanhempainyhdistyksistä.

Kuntakohtaisten yhdistysten toiminnasta voi lukea lisää täältä.