Back to school -tapahtuma kiusaamista vastaan

Simonkallion koulun vanhempainyhdistys ry järjesti koululaisille 14.8.15 Back to school -tapahtuman yhdessä Tikkurilan alueen muiden toimijoiden kanssa. Simonkallion koulun hiekkakentällä järjestetyssä tapahtumassa olivat mukana myös Avita Kaveria -hanke, Kiva Koulu ja SPR. Tapahtuman järjestäminen onnistui Tikkurilan aluetoimikunnan tuella.

Aurinkoisessa säässä järjestetty rento tapatuma kokosi koululaisten lisäksi paikalle runsaasti koululaisten vanhempia ja muita alueen asukkaita seuraamaan iloista juhlintaa. Koululaisten omat bändit (3 kpl) lämmittivät yleisön Duudsoneiden esiintymiselle. Jarppi ja HP puhuivat kaveruuden merkityksestä ja unelmista ja siitä, kuinka unelmien eteen kannattaa tehdä sinnikkäästi töitä.  Tapahtuman päätteeksi koulun rehtori Risto Purhonen luki Koulurauhan julistuksen.

Meidän luokassa ei kiusata!  Duudsoneiden Jarppi ja HP haastoivat lapset toimimaan kiusaamista vastaan.

Lavalla Simonkallion koulun vanhempainyhdistyksen toimijat puheenjohtaja Eevastiina Päivärinteen johdolla.

Kuvat ja teksti: A. Leveelahti.