Suomen Vanhempainliiton jäseneksi

Suomen Vanhempainliittoon liittyminen kannattaa! Jäsenistöömme kuuluu runsaat 1300 vanhempainyhdistystä ympäri Suomea.

Jäsenedut

Liitto tarjoaa

• apua vanhempainyhdistyksen perustamiseen ja toiminnan käynnistämiseen liittyvissä asioissa
  • neuvoja yhdistys- ja vanhempaintoimintaan liittyvissä kysymyksissä sekä toiminnallisia virikkeitä
  • ajankohtaisista tietoa opetusta ja kasvatusta koskevista asioista
  • mahdollisuuden osallistuja Vanhempainliiton järjestämiin tilaisuuksiin ja koulutuksiin, tapahtumakalenteri
  • tukea vaikuttamiseen: Vanhempainliitto antaa lausuntoja ja tekee aloitteita koulutus- ja kasvatuskysymyksissä sekä lasten ja nuorten hyvinvointia koskevissa asioissa
  • maksuttoman jäsenkirjeen
  • maksuttomia esitteitä ja julkaisuja, joita voit tilata verkkosivujemme aineistopankista
  • liiton jäsenyhdistykset voivat osallistua maksutta Opintokeskus Siviksen koulutuksiin

Liittyminen

Suomen Vanhempainliittoon liittyvän vanhempainyhdistyksen tulee olla rekisteröity yhdistys. Näin jäsenyyden hakeminen onnistuu:

• Täytä jäsenhakemuslomake huolellisesti.
  • Tulosta lomake ja postita se allekirjoitettuna Suomen Vanhempainliiton toimistolle. Allekirjoitetun lomakkeen voi myös skannata ja lähettää sähköpostina liiton toimistolle. Jos teit yhdistyksen perusilmoituksen Liittokaista-asiointipalvelussa, niin yhdistyksen sääntöjä ei enää tarvitse toimittaa liiton toimistolle; muussa tapauksessa liitä jäsenhakemuksen oheen myös kopiot yhdistyksen säännöistä.

Vanhempia seminaarissa

Jäsenrekisterin rekisteriseloste

rekisteriseloste

Onko vanhempainyhdistys vielä perustamatta?

Täältä löydät mallisäännöt ja muut ohjeet yhdistyksen perustamiseen.

Etsitkö alustajaa, asiantuntijaa tai puhujaa tilaisuuteesi?

Tutustu Luennoitsija.fi -palveluun