Hae arkistosta

Valtteri Tervalasta Vanhempainliiton uusi vahvistus

Uutiset, Lehdistötiedotteet, Henkilöstö, Yhdistystoiminta, 01.11.2017

Valtteri Tervalasta Vanhempainliiton uusi vahvistus

Järjestötoiminnan asiantuntijana Suomen Vanhempainliitossa aloitti tänään 1.11.2017 Valtteri Tervala (36). Valtteri siirtyy Vanhempainliittoon Suomen Pelastusalan Keskusjärjestöstä (SPEK) järjestöpäällikön tehtävästä ja suoraan isyyslomalta. Valtteri asuu Vantaalla puolisonsa ja kahden alle kouluikäisen tyttölapsen kanssa. Koulutukseltaan Valtteri on yhteisöpedagogi (AMK) ja urheiluhieroja.

"Vanhempainyhdistystoiminta on erinomainen väline huolehtia lasten ja nuorten hyvinvoinnista. Olen innoissani päästessäni kehittämään ja tukemaan vanhempainyhdistystoimintaa."

Valtteri Tervala valittiin tehtävään 110 hakijan joukosta. Järjestötoiminnan asiantuntija kehittää Vanhempainliitossa yhdistys- ja järjestötoimintaa ja mm. auttaa liiton jäsenyhdistyksiä menestymään, verkottumaan ja tekemään yhteistyötä päiväkotien, koulujen, oppilaitosten ja kuntien kanssa.